2010. június 1., kedd

Elmúlt a hétvége


Elmúlt a hétvége s a 24h váltó is véget ért vele együtt. Jó verseny volt s az időjárás is kegyes volt hozzánk, igazából egy kisebb eső szitálással megúsztuk szombat délután, talán a Judit fogta ki a pályán, de szakadó eső akkor jött meg, mikor én a csapatunk legutolsó futójaként beértem a célba s mentem a házunk felé. A terepen amúgy is hatalmas víz volt, mindenünk sáros mocsaras, vizes volt a végére.
Nem írnék még elemzést, mert a térképek nincsenek még bescannelve, de néhány érdekesség:
A 24h alatt lefutottam 39.9km-t és mindehhez 1069m szint társult. (a többi fiú is kb ennyit teljesített) Elfogyasztottam 8 liter isostart 3 Balaton szeletet, meg egy Snickers-t illetve 2 májkrémes zsemlét, ezen felül a lányok hoztak, talán a Mariann által készített birsalma sajtot, az nagyon jól esett mindenkinek s azt felfaltuk. Nem volt könnyű senkinek, a végén szenvedtünk nagyon, de megcsináltuk. Én második futó voltam s mivel mindenki túl teljesítette a terveket, nekem csak egy szürkületi s egy éjszakai futás jutott, azalatt viszont jól működött a technika, vagyis a lámpám.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése