2010. május 28., péntek

Jön a hétvége

Régóta vártam már ezt a hétvégét a 24 órás váltó miatt, szombaton fog kezdődni s vasárnap délig nyomulunk hatan egymást folyamatosan váltogatva. Hát nem tudom mit várjak az időjárástól, de én minden rosszra felkészültem, kész a lámpám, tegnap este leszigeteltem alaposan és a cuccomat is fejben összekészítettem. Az egyetlen gondom, hogy csak 2 szett futócipőm van, vész esetén esetleg 3 s ha jól számoltuk kb 5 futás fog jutni nekem, gyorsan kell száradnia a cipőmnek, vagy cuppogó vizes cipőben kell kimenjek. A felkészülésem lehetett volna jobb is, sajnos nem tudtam annyit térképezni (versenyezni) amennyit akartam, de fizikailag szerintem jobb vagyok mint egy éve, bár csak kb két napja múlt el a térd fájásom.
Felkészülés során, mikor látszott, hogy özönvíz mosta pályákon kell majd küzdenünk elkezdtem készülni erre is, amit a csatolt képen látható, mi van ha pofára esel a sárban eset szimulációjavál vezettem fel a családnak. Késöbb mindezt megfejeltem, a zöld ogre, ha kijön a mocsárból eset eljátszásával, de különösebb szánalmat nem sikerült kiváltanom senkiből.
Szombaton du 2 körül már túl kell lennem az első futásomon s átöltözve iszogathatom az izotóniás italomat, szerintem jó buli lesz. Ja, a rendezőktöl kértem, hogy előre fóliázzanak be minden térképet, hogy ne a rajtban kelljen játszanunk a fóliázással, de erre azt a választ kaptam, hogy ez a 20 másodperc bele fog férni a versenyidőbe. Hát megfogadtam, hogy fizetek egy sört az első olyan embernek, aki 10-15 perc szakadó esőben történt bemelegítés után, pályáján nekilódulva, saját idejében, vizes kézzel, a monszun esők alatt fújó szélben, elveszi a térképet és a fóliát s mindezt egymásba teszi 20 másodperc alatt. Persze, ha valami szuper fólia lesz s eleve nyitva lesz a szája s a levegő nedvességtartamától átnevesedett térkép csak úgy sutty belecsúszik, akkor mindent visszaszívok s megemelem a kalapom a rendezők elött. Nekem a tavaszi Boróka kupán enyhe szélben eső nélkül nem sikerült ez a mutatvány kb 50 mp alatt sem, aztán megigértettem a rendezőkkel, hogy a következő 40 percben nem lesz eső s hagytam a fenébe az egészet. Kíváncsi leszek, hány elázott térképű ember fog elkeseredetten nézelődni a pályák közepe felé egy hirtelen jött eső esetén. Ma még egy kisebb átmozgatás s egyenlőre ennyi, a többit majd jövő héten

1 megjegyzés: