2010. május 17., hétfő

Elszalasztott lehetőség

Vasárnap az itélet idő folytatódott s immáron stabilan 2 napja zuhogott s olyan 100km/h erejű szél fújt. Vasárnapra hírdettek egy tatai Öreg-tó futást. 10-re volt a 7 kili (egy kör) s 11-re a két kör- 14 kili rajtja időzítve. Mivel egy kicsit hosszabbat akartam futni, már előre a 14 kilit lőttem be magamnak. 10.45-kor értem a tett színhelyére, na ekkor igen egyedül éreztem magam, késöbb megláttam, hogy egy futó mintha melegítene, vagyis midösszesen ketten lettünk volna. Rendező egy szál se, így megállapítottam, hogy a mai futóverseny elmarad. Egy biztos dobogóról csúsztam le. Ha már ott voltam egy kört futottam, olyan igazi lazát, ugyanis 4 fa van rádölve a túra útra (az elkerülő részen 5 centi mélyen állt a víz) s egy az ötödik fa nem sokkal mögöttem dölt ki. A kocogás alatt egy futóval s 3 túristával találkoztam, nem volt tömeg az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése