2009. október 27., kedd

Ez történt eddig

Azzal kezdeném, hogy 8 évesen ismerkedtem meg a tájfutással, majd egy gyors felfutás után sokkal gyorsabb hanyatlás következett a karrieremben, melynek előidézője, egy, a túledzettség (vagy kevés pihenés) miatti szívburok gyulladás volt 17 évesen.
A teljes leállás oda vezetett, hogy közel voltam a 100 kilóhoz 30-évesen.
2003 körül kisebbik fiam elment egy tájfutó versenyre s megkért, hogy fussak vele, nyilt kategóriában, bevallom nem kaptam levegőt a pálya végén s ekkor döntöttem el, hogy újból elkezdek kocogni. Ebből késöbb néhány verseny meglátogatása is lett, majd egyre inkább megszerettem megint ezt a sportot. 2006-tól már egész sokat járunk a családdal versenyre, de sajnos edzésekre nincs túl sok időm, de azért küzdök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése