2009. október 28., szerda

Egy kicsit közelebb, az időben 2008

Mivel már nem vagyok a fiatal generáció tagja, az előző bejegyzésben említett súlyfelesleg ledolgozása meghagyta a nyomát a szervezetemen. Sokat fáj a térdem bokám stb.
2007-ben beszereztem egy Garmin forerunner 305 tipusú GPS-es órát, azóta tudom nyomon követni a futó tempómat, vmint a megtett távokat is. Akkoriban simán képes voltam 4 perc alatti 1000 métereket futni. 2008-as alapozás utolsó edzésén a koppánymonostori erdőben megfájdult az achilleszem, majd erre másnap rádolgoztam a tájfutó maraton nevű versenyen, a zalai dombságban, a verseny feladtam, majd egy hétig szinte nem tudtam mozgatni a lábam, bokából. Ez a sérülés a nyár végéig még 3szor előjött így taccsra tette az egész 2008-as évemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése