2009. október 28., szerda

2009, jelen kor

Az idei évemre is nagy reményekkel készültem s a terveim megvalósítása sokáig a legjobb úton haladt.
A téli edzések során a TTEV edzés sorozat lelkes látogatója voltam s itt volt lehetőségem összemérni felkészültségemet néhány futóval, mégha csak saját időmérés alapján is. Az egyik legnagyobb élményem az volt, hogy Egei komát utol értem az egyik pályán, aki kb 2 perccel indult elötem, igaz hibázott, de ki nem szokott. Az alapozás végéhez közeledve, február végén, egy hatalmas változás állt be az életemben, kaptam egy új főnököt... Ezek után már nem tudtam kimenni edzeni, csak kb 2-3 hetente és jött a térd illeve a bokafájások időszaka.
Mivel pont ez volt a versenyidőszak eleje, eléggé megszégyenítő volt a Baracsi Ricsi- Hajdú Martin duó elszáguldása mellettem a tavaszi Sparin s Ricsi még oda is szólt nekem ,hogy gyere Fecó, megy a vonat, mi is csak kocogunk, szállj be nyugodtan, hát nem tudtam, én csak vánszorogtam utánuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése