2010. február 16., kedd

Ezek hülyék v2.0!

Avagy a patkányok inteligensebbek mint az emberek.
A tegnapi bejegyzésem péntekről szólt s megjegyeztem benne, hogy halál volt az útvonal s a végére, igen elfáradtam.
A fősulin mesélte az egyik tanárom, hogy a patkány azért inteligensebb mint egy ember, mert ha bement valahova s ott nem kellett volna járnia, mert pl. zsákutca volt, azt megjegyzi s oda nem megy be többet, így először lassan, de késöbb nagyon gyorsan ki tud találni egy labirintusból. Na nekem a pénteki megdöglés nem volt elég, igaz nem a lépcsőn, hanem a panoráma úton mentem fel a Turulhoz de onnét a sípcsont középig érő hóban, mentem 1 kilit a csemetekertig s az erdész úton vissza a főútra. Hát megint megbántam, nem lehetett futni, csak csúszkálni. Az edzést 15-16 kilinek terveztem, de 12-nél elfutni saját autóm közelében dög fáradtan, olyan csábítást jelentett, hogy megálltam s kocsival mentem tovább onnét, kertvárosba.
A körülmények amúgy iszonyatosak voltak, szembeszél felfele -3 fok, hófúvás az úton, mit mondjak még, ja két kutyus jött "üdvözölni" a legmeredekebb szakaszban, miattuk egy kicsit bele kellett sétálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése