2009. november 3., kedd

Megyebajnokság VI.forduló Tata

Tatán nyomultunk a hétvégén a megyei tájfutó kupa sorozat immáron 6.fordulójával. Szombatra a TTT-s kollegák raktak össze egy kellemes mozgásra okot és lehetőséget adó pályát a Márvány-hegy térképen. Ha működni fog a szkennerem otthon, akkor majd csatolok be pályát is, de most csak egy rövid összegzés.
Kb 1 perc hibával sikerült megoldanom a teljes feladatot és a végén az időeredményem az 5. helyre volt elegendő. Kezd igazi verseny kinézete lenni a dolognak itt a kupában, hiszen mindössze 2 perc volt az első öt között.

A versenyt "lógatott" lyukasztóval rendezték, ami az én esetemben nem túlzottam szerencsés, mert nekem mindíg külön kihívás, hogy kezemre essen illetve hogy lyukasszak a megfelelő kockába. De hát ez a probléma talán másokat is zavar s lehet, hogy csak szimplán futásban kaptam a kettő percet a Gyulai Tomitól. Ami bíztató, az a pálya egyes részein tapasztalt sebességem, ami viszont aggasz, az a verseny második szakaszában megélt lelassúlásom és elmerevedésem. Ezek tipikus indikátorai annak, hogy jó úton vagyok, csak nem edzek eleget

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése