2009. november 23., hétfő

A "férfias" kör

Miután Lajos kérte, hogy áruljam már el,hogy is néz ki a férfias köröm, az alap adatokat meg osztom itt a blogon, kb.16 km, de még bővíthető és kb 5-600 szint van benne (a GPS -es órám a múltkor 16.5 km, 941m felfelét és 938m lefelét írt, de szerintem ez hibás adat).
Elkezdtem leírni az egész pályát, de rájöttem, hogy nem fog sikerülni. Sajnos nincs olyan tájfutó térkép, amin be tudnám mutatni de szerintem még decemberben fogok rajta futni hétvégén s akkor meginvitálok mindenkit az együttes mozgásra. Elöljáróban annyit róla, hogy a Megalódusz hegyifutó rajtjánál indul a tisztáson s megy a verseny útvonalán egészen a híd utáni ösvény végéig. Innét fel szoktam fordulni a mészégető mellett menő ösvényre s felmegyek a csemete kertig a túristajelzésen. Ahol az megtörik a nagy meredekbe, én megyek tovább a csemetekert kerítésével párhuzamosan a beton útig. A beton úton becsatlakozom a Juditék edző körébe s azon megyek a szerpentin alján lévő írtásig. Ők az írtás mentén szoktak futni tovább én pedig az első elágazóban neki megyek a hegynek balra fel az úton. Innét egy nagyobb kört leírok a környéken fellelhető hegyek érintésével, majd ismét becsatlakozom a Juditék útvonalába s a csemete kerttől lerongyolok a szanatóriumhoz úgy, hogy a mészégetőnél még kihasználom a túristajelzéses ösvény nyújtotta dombokat.
Így nagyon vázlatos, de rendkívül szép útvonal. Bevallom a visszafelében fölfelé bele szoktam sétálni, innét jön a 10 percet is tudok rajta javítani optimizmus. Ami nagyon jó ebben a körben, hogy bármikor levágható, de bővíthető is. Van benne erdő, bár nem túl sok, de az gallyazás, rengeteg felfele, szántó föld, mély talaj, stb. El szoktam fáradni a végére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése