2013. április 2., kedd

HOB 2013

Az előző bejegyzésemben írtam, hogy lesz egy HOB és lesz egy VTM 40km-es táv a tavaszom során, ami terveim szerint felkészít a VCM-re.  Az imént említett hosszútávú versenyek elött természetesen edzés szinten is szerettem volna hosszúkat futni, így felkészülni a HOB és a VTM meghalás mentes teljesítésére.  Március 15 körül volt egy "kis" itélet idő Magyarországon, ami alatt 3 napig, a faluból nem tudtunk kimenni, nem hogy én futhassak, utána pedig visszatért (valószínüleg a hóban elakadt kocsink tolása miatt kiújult) az infulenza egy olyan változata, hogy az ünnepet követő 4 napban lépni nem tudtam, nem hogy futni menjek.  Ezen előjelekkel már nagyon bátor vállalakozásnak tűnt március 23.-án a HOB 27,1 km-es távja, mivel a versenyre indulás elötti napon még antibiotikumot szedtem sokáig gondolkodtam azon, hogy egyáltalán el menjek-e erre a versenyre.  Végül úgy döntöttem, hogy elmegyek úgyis be vagyok nevezve, kocogok amíg megy.  Volt egy halvány esély, hogy a versenyt, egy ismételten érkező hideg front miatt elhalasztják, de ez nem történt meg, bár nekem sokat segített volna, végül 23.-án szombaton reggel 10.01kor nekiindultam a HOB_2013 F21-es pályjának, és gondoltam, lássuk mi lesz, hát kb 12km-ig volt erőm kocogni és néha futni is, onnét besétáltam a célba.  Ennyi volt bennem aznap.  Azért vannak tanulságai így is a versenynek, amik a következők:
  1. Nem szerencsés, ha az év első erdőben futása és térképes futása a HOB-ra esik, nehéz volt megtalálnom az összhangot a térképpel és a pálya elején sőt a lépéseim sem voltak tájfutó jellegűek, mindenben megbotlottam
  2. 27km terepen még ha síkon is van, nem könnyen teljesíthető táv (mondjuk ezt a verseny elött is tudtam)
  3. Nem szerencsés, ha az év addigi leghosszabb futása a HOB távja lenne, teljesítése esestén (ezt is tudtam, de nem volt mit tennem)
Hát ennyit a HOB-ról, nem voltam csalódott s meglepett sem, egyszerűen így jött össze

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése