2011. december 11., vasárnap

Első 2 hét

Igértem egy összefoglalást az első két hétről.


A kezdet mindíg nehéz szokták mondani, de az ASICS tréning plan az első két hetet igen lazára fogta. Végülis nem is csoda, hiszen ha azonnal belecsapunk a lecsóba, akkor egy héten belül le is sérülök, az biztos. A novemberi edzés terv mindösszesen 2 edzést tartalmazott, míg november összes többi napjára pihenőt írt elő, mivel nem akartam teljesen elpunnyadni, heti 2 mozgást azért beiktattam az életembe. Ez azért volt jó, mert két héttel az edzés kezdete elött egy hideg délutáni napon meghúzódott a combom. Ekkor kicsit kétségekkel néztem még az edzésekre, de a pihentetés és rengeteg Nicoflex krém megtette hatását, éppen időben elmúlt a fájdalom a kezdéshez.

November 28.-ra volt az első edzés kitűzve, na pont ezen a napon jelezte Bence fiam, hogy szeretne átjönni hozzánk tanulni hétfőn, ami azt jelentette, hogy amint tudok tépnem kell haza Pestről, ezért azt az edzést kihagytam, úgyis csak joggolás lett volna s ennek betudtam a REST- napokon elkövetett edzéseimet. A további napokon viszont megcsináltam a tervnek megfelelően az edzésmunkát, így most Nov 28 és a mai nap közötti időszakra a GARMIN Connect 6 edzést hoz le, mert a tegnapit még nem regisztráltam. A megtett távolság 73 kilóméter, edzéssel eltöltött idő, pedig 6,5 óra lesz a tegnapi edzésem regisztrációja után. Az első edzések után elmondhatom, hogy az állóképességemen is és a gyorsaságomon is nagyon kell dolgoznom, mert nem bírom a tempósabb futásokat, de ezért van az edzésterv.
Aki megnézi a GARMINos trackeket, láthatja a legnagyobb részét az edzésterepeimnek, hiszen a Margitszigeten, Tatabányán és itthon a házunk mögötti szántóföldeken fogom teljesíteni az edzések nagyon nagy részét. Tatabányán még nem edzettem az elmúlt két hétben, de ott tervezem letudni majd a szombati hosszú futásokat.


Másfél hónapja gondolkozom, hogy nyújtsak-e be pályázatot a Multinavigátoros csapat INOV8 pályázatára, tegnap volt a határidő s mivel a Zoliék pont arra az időtartamra szeretnék a pályázat eredményét látni, amire az én edzéstervem szól és az edzéseimet amúgy is dokumentálni tervezem, úgy döntöttem beküldöm a jelentkezésemet. Tegnap este éjfél volt a határidő, éjfél elött 4 perccel el is készültem mindennel és elküldtem a megadott címre, most várom, hogy mi lesz az eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése