2010. április 6., kedd

Gerecsei kocogás

Régóta futottam már a szanatóriumtól, hiszen sem világosban nem sikerült odaérnem, sem pedig nem éreztem magamat olyan erőben, hogy neki merjek menni a környéken lévő hegyeknek. Pénteken végül úgy döntöttem, hogy az elmúlt 5 hét tömény szívása után a melóban, engedélyezem magamnak a munkaidő keret adta lehetőségek igénybevételét és 3 kor leléptem.
A múltban egyszer említettem, hogy van egy számomra kemény kör, ami már "ki van mérve", és csak úgy hívtam, hogy férfias kör.
Az útvonal nagyobb részén már a szerdai edzésen is átfutottam, csak egy szakaszon, meg kellett volna osztanom a természet tavaszi burjánzásának látványát egy az út közepén békésen legelésző vaddisznóval s gondoltam nem riasztom meg étkezésében, ezért visszafordultam s más felé futottam a 12 kilis kört.
Na ezekkel az előzményekkel, pénteken úgy döntöttem, hogy neki megyek a körnek s ha nem is vagyok formában, legrosszabb esetben kocogó-séta tempóban, de végig megyek rajta. A kocogó tempóból nem különösebben sikerült kilépnem, de a hegyeket kicsit jobban bírtam mint vártam, bár a tempó ott is inkább kényelmesenek mondható. Legnagyobb meglepetésemre, a legutolsó, igen meredek felfelé kivételével nem kellett belesétálnom sehol a távba, a vége 89 perc lett s figyelembe véve, hogy végig úton mentem, nem lehet a teljesítménnyel vagizni, de kezdetnek nem rossz, pláne, hogy nem emlékszem eddig 90 percen bellüli eredményre a múltból.

3 megjegyzés:

  1. Jól látom hogy nem jössz a HOB-ra? :)

    VálaszTörlés
  2. Át lehet futni a csemetekerten?
    A "belesétálás" visszafelé azon az úton van amin a csemetekerthez jutsz vissza?

    VálaszTörlés
  3. Először a Sanyinak:
    Igen, vagyis nem megyek a HOB-ra, én már sokat futottam hosszú pályát, tudom, hogy nem vagyok rá felkészülve, kb a fél távnál elhajolnék. A legözelebbi OB amin tudok indulni a KOB. A blogodon majd elolvasom, hogy élted túl, szurkolok, de hosszú az a 17 kili+30% amivel többet szoktunk normál esetben futni egy pályán
    Lajosnak:
    A belesétálás a visszafele,csemetekert elötti laposhoz vezető emelkedőben volt, igen. A csemetekert kerítése meg van bontva s bár bellül a föld felszántott át lehet rajta futni, a kutyák nem tudnak kijönni ebbe az irányba sem

    VálaszTörlés