2010. április 15., csütörtök

Gáz van

Mióta megkezdtem ezt a blogot, sokat nyavajogtam a térdem miatt, mára azt mondhatom, hogy elviselhetően működik. A vasárnap óta leesett özönvíz miatt hétfőn szögesben mentem ki a Gerecsébe futni, majd ugyanezt megismételtem kedden, aki jó korcsolyázásban s szereti a halál félelmet, annak javasolnám most az úton lefelé futás kipróbálását a hegyekben, élvezni fogja. Én szögesben is többször elveszetten keresgéltem valami kapaszkodó után. A szögesnek hála most meg bedurrant a vádlim, achilleszem és fáj a bokám, na ez a gáz, így nem valószínű, hogy jövő hétvégén ellenfele tudok lenni Zolinak a megyei derbin. Két éve 5 hónap volt mire az achillesz húzódásból kilábaltam s mertem felfele is futni, remélem most nem lesz ilyen súlyos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése