2013. november 12., kedd

Újra itt

Rég nem jártam erre, közben a követőim száma is megfogyott, de majd jól megnézem magamnak ki is tünt el az eddigi 5 követőm közül.  Az utolsó bejegyzésem még áprilisból való s most meg lazán november van, futás/ tájfutás tekintetében nem történt velem túl sok említésre méltó.  Júniusban voltam egy KOB és VOB párosításon, az F105-ös csapatot, a fiukat én hülyítettem bele a váltón történő indulásba s pont én voltam a visszahúzó erő a váltón.  Hibáztam is, meg futni sem nagyon tudtam, így az F105-ös mezőny vége felé jöttem be s adtam át "staféta botot" Cserna Bandinak, aki Mauer Lajost vátotta.  A srácok már tisztességesen mentek, de az indulás eléggé hikomattos mivolta miatt, nem sikerült a közép mezőnybe visszamászniuk.  Nekem itt a tájfutó évad be is fejeződött.  Ősszel jött egy ház felújjítási project, ez sem segítette az edzési lehetőségeimet, így az összes őszi OB-t is kihagytam, valamint be voltam nevezve a Spar Maraton maratonjára, na ide sem mentem el.  Az idei évből már csak a jövő évi tervek letétele van vissza, minden attól függ mi is lesz velem, hogy alakul az életem a következő két három hétben.  Nagyon komoly terveim vannak 2014-re, az egyik a Vienna Marathon lefutása megint, de most 3.30 óra körüli idővel, utána a jön a nagy álom, ha fel tudok normálisan készülni a tél folyamán, akkor júniusban neki mennék a Zugpitz ultratrail supertrail távjának.  Erre tényleg kell készülni, az edzésterv, benne a felkészülési versenyekkel, már elkészült, a végrehajtása annak függvénye, hogy, miként alakul az életem a következő 2-3 hétben. Az egyetlen dilemmám, hogy a Zugspitz Ultratrail, a VOB2014-el egy napon van megrendezve, bár ugye a júniusi magyar időjárás nem az én futó teljesítményemnek kedvez, így inkább futok az Alpokban részben hóban, mint döglök meg a magyar melegtől, de majd meglátom. Júniusnál nem nézek egyenlőre messzebb, mert szerintem nincs értelme. A többivel, edzés beszámolókkal, felkészülési élményekkel, igérem gyakrabban jelentkezem majd mint eddig tettem.

1 megjegyzés:

  1. Én követlek. Sőt futásban is szívesen követnélek, csak ugye a lehetőség nem adott.

    Hajrá a felkészülésben!

    VálaszTörlés