2012. október 27., szombat

2012 ősz- már majdnem tél 1.0

Az előző bejegyzésemet azzal fejeztem be, hogy tervezek futni egy martont az ősszel, de addig gyorsulnom kellene.
Május óta nem gyorsultam sőt a nyári meleg (az idén volt belőle bőven) egyáltalán nem serkentett még csak az állóképességem megtartását biztosító edzésmennyiség elvégzésére sem. A fő gond az (volt), hogy ha a Margit szigten megyek ki futni, akkor későn érek haza s későn találkozom a családdal, ha meg otthon akartam kimenni futni éjszaka, sokszor, már éhség és az egész napi fáradtság megakadályozott benne.  Így nem is csoda, hogy a Tatai Minimaratonon a melegtől fejre álltam és ugyanezt az eredményt produkáltam a Nike félmatatonon is.  Ilyen előjelek mellett nem is mertem nekimenni a Spar Maraton 42km-es távjának október elején, hanem a 30 kilit választottam.  Az egy teljesíthető táv mondta egy futó társam s teljesítettem is, nem túl fényes, de éppen 5 perc/ km tempóból kicsúszott, 2.37-es eredménnyel.  A 30 kiliből az első 25 jól ment, kellemes idő volt s nem sütött végre a nap sem, fél maratonnál egyéni csúcs idővel 1.40-el voltam, majd elfáradtam s a vége szenvedőssé vált.  A 30 kili teljesítése után sokkal nyugodtabban néztem a tájékozódási futó OCSB közel 12 kilis távjára, hiszen annak majd 3 szorosát teljesítettem október első hétvégéjén, de az OCSB majd egy másik bejegyzés lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése