2011. november 10., csütörtök

2011 év vége, összegzés

Az igazi év vége, az még szerencsére messze van és bár már el kezdtem gondolkodni a karácsonyi ajándékokon, a karácsonyfa diszítés napjáig még sok idő van vissza.

Ahol viszont már nyugodtan év végét jelenthetünk, az, a 2011-es tájfutó versenyszezon és itt az ideje lezárni, összegezni és mindenféle statisztikákkal fárasztani a blog olvasóját.

Persze a lezárás lehetőséget is ad új célokat kitűzni magam elé, hogy legyen mi motíváljon a téli sötét és hideg napok edzésein.

Összegzés:

Az idén be voltam nevezve a 4 nappali OB mindegyikére, ebből 3 OB-n indultam is, a HOBn való indulástól, munkahelyi elfoglaltságaim miatt vissza kellett lépnem.



  • KOB volt az első megmérettetés, egy fatális hiba után, nem kellett aggódnom az A döntőbe jutáson, mert 15 perc hiba az F40-es mezőnyben azonnal elmossa a döntőbe jutás lehetőségét.


  • ROB, a második nappali, egyéni OB már ősz kezdetére esett s nekem egy munkahely váltással járó procedúrákon kellett átesnem elötte. Mivel edzettlenül mentem a versenyre, a részidőkből jól látszott, hogy a 3. pontra bent hagyott ~0.5 perc hiba miatt a selejtező pálya teljes hosszában a 12-14 hely körül billegtem, mivel a pálya végén egy rossz pontra futottam rá, még bent hagytam az aznapi produktomomban újabb 45 másodpercet, így csak remélhettem, hogy be tudok majd kerülni az A döntőbe. A remény hal meg utoljára ugye, de nekem, 30 perc elég volt, hogy lecsússzak a 12-hely mögé, végül a 14. helyen állt meg a számláló, maradt a B döntő megint


  • A normáltávú OB-ról irtam már bejegyzést, itt is az első kieső lettem s futhattam egy kellemeset a B döntőben

Ennyivel le is zárhatom az OB-kat nem is érdemes sokat elemezgetni, hiszen a befektetett munka mindíg meglátszik az eredményeken, én ennyit is dolgoztam az idén. hogy pontosan mennyit azt a Gamin honlapról sikerült letöltenem. A Garmin számlálója mindösszesen 91 edzésnél tart az idén és 785 regisztrált kilóméter jött özssze ezek alatt a mozgások alatt. Mivel mostanában több alkalommal is lemerült az órám, szerintem olyan 4-5 futás nincs megörökítve s lementve a Garminba, ami még kb 50 kilómétert ad hozzá a számokhoz. Nem szükséges magasan képzett statisztikusnak lenni ahhoz, hogy kiszámoljuk, hogy ez szűken heti két futásos átlagot ad, valamint futásonként alig több, mint 8 kilóméter megtett távot. Mivel 7km alatt nem volt edzésem ennek az eredménynek a torzulását, a futás közben több esetben lemerült futóórámnak a számlájára írom.


Nem nyújtom tovább a rétest, kevés edzés, kevés kilóméter és kevés versenyzés ez egyenesen vezetett a B döntőkbe. Vannak már új céljaim a 2012-es évre s el is kezdtem már elérésükért dolgozni, de erről majd a következő bejegyzésben írok bővebben


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése