2010. október 15., péntek

Holnap kezdődik az OB

Hát eljött a nagy nap is sajnos gyorsabban mint gondoltam s több vendégem volt a cégnél mint erre előzetesen számítottam, ami azt is jelenti, hogy nem tudtam a terveknek megfelelően felkészülni. Ma még kellene kocognom egy átmozgatóst, de egy kicsit félek, hogy pont ettől fájdulna meg a térdem, meg nincs is futó ruha velem, ha jól tudom. Szerdán futottam egy utolsó komolyabbat s jól le is cseszett a Judit, ugyanis pont szembe találkoztunk az edzésen s megilyedt a lámpámtól. A futás jól esett, nem is ment rosszul, de azért tök egyedül az erdőben kutya ugatással körül véve nem egy leány álom futni, ezért nem is a rugó gyár felé jöttem vissza, hanem a föld uton. Én ennyit tudtam tenni az ügy érdekében a többi, pedig holnap 12.50-től élőben Németbányán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése