2015. január 23., péntek

2015 W02-03

Az elmentett, de közzé nem tett bejegyzéseim között találtam egy 2010.12.05-öst, amit arról irtam, hogy 20 centis hóban megtett edzés a Vértesben milyen örömökkel járt. A bejegyzés megírása óta eltelt egy kis idő, már 2015-öt mutat a naptáram s 2 év után az elmúlt hetekben megint volt hó. Sajnos nem voltunk vele szimbiózisban, mire megérkeztem a Mátrába, már jéggé döngölődött, illetve elolvadt, így a futás benne nem okozott örömöket sőt sikerült egy olyat perecelnem, hogy 3 napig fájt a vállam utána. Az esés után el is gondolkoztam, hogy ha túrabottal a kezemben mentem volna felfele, mi lett volna a bottal, ha a csuklómra van tekerve, reccs a csuklómnak, mert még eldobni sem tudtam volna. Három nap kéz és váll torna után nem fájt semmim, természetesen közben nem is futottam, így rá is nyomta ez a "sérülés" a bélyegét arra a hetemre. Ezen fellül volt még egy kellemes afférom a természettel, egyik este minusz 8 fokban mentem ki futni, terveim szerint egy 20-25 kilis kört kellett volna lenyomnom, ám mikor 7 kilóméternél először akartam inni a zsákomból italt, észre kellett vegyem, hogy a cső be van fagyva. Mivel rengeteg folyadékot veszítek mozgás közben, nem is csináltam meg a 20-as futást, visszafordulás után 15 lett a vége.
Hát egyenlőre ennyi, szerintem heti update-el fogok itt megjelenni a jövőben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése